ח"כ מתן כהנא: "גם לחופש הביטוי יש גבול"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ מתן כהנא: "גם לחופש הביטוי יש גבול"

ח"כ מתן כהנא, המחנה הממלכתי מתייחס ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן להדחת ח"כ כסיף: "בשביל להעלות לדיון צריך 75 חתימות ח"כים. זה שכל כך הרבה ח"כים חתמו מראה כמה זה רציני. לכל אחד שמורה חופש הביטוי, אבל כאשר מישהו מגזים הציבור צריך להראות לו את הדרך החוצה"

מתן כהנא צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אמרנו מיד שאת המלחמה הזו אי אפשר לסיים. אפשר לעצור בשביל עסקת חטופים אבל אין שום זכות לסיים לפני מיטוט החמאס. למדנו כאן שיעור קשה, יש אויב שרוצה לרצוח את עם ישראל ואנחנו חייבים להשמיד אותו. המלחמה תעבור לשלב כזה או אחר אבל המטרה תושג".

לדבריו: "אנחנו לא נמצאים בממשלה מסיבות פוליטיות. הצטרפנו כי ישראל במלחמה ונישאר כל עוד נהיה נחוצים בעמדת קבלת ההחלטות".

לגבי הדחת ח"כ עופר כסיף: "יש איזה גבול. גם דמוקרטיה צריכה לדעת להתגונן. לא ייתכן שבכנסת ישראל יושב חבר שטוען שישראל מבצעת פשעי מלחמה. בשביל להעלות לדיון צריך 75 חתימות של ח"כים. זה שכל כך הרבה ח"כים חתמו מראה כמה זה רציני. במדינה דמוקרטית לכל אחד שמורה חופש הביטוי, אבל כאשר מישהו מגזים הציבור צריך להראות לו את הדרך החוצה. המילה האחרונה נתונה לבג"צ".

ובעניין פסקי בג"צ שגרמו לסערה: "אני מאמין שיהיה רוב משמעותי לשינוי חוק יסוד החקיקה. בינתיים, החלטת בג"צ יש לקיים גם אם לא מרוצים. נסדיר בחוק את מעמדו של חוק יסוד, אני מאוד לא מרוצה מהצורה שבג"צ פסל את חוק היסוד. צורת חקיקת חוק יסוד צריכה להיות שונה מכל חוק רגיל, מצד שני, נשנה גם את הצורה בה שופטי בג"צ יכולים לדון בפסילת חוקים".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעלת ישראל שששים רבוא דיוקנאות עליונות שלהם מתקשרות תמיד למעלה, ולכן אפילו בזמן שלמטה הם בפירודא, ה' משלים בעליונים מה שלא נשלם בתחתונים.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. מוֹשִׁיעַ אַיִן בִּלְתְּךָ שֶׁ"אַתָּה אֵל מִסְתַּתֵּר אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מוֹשִׁיעַ", בִּזְמַן שֶׁנֶאֱמַר בּוֹ "וְעֵת צָרָה הִיא לְיַעֲקֹב וּמִמֶּנָּה יִוָּשֵׁעַ", שֶׁהֲרֵי בְּשָׁעָה שֶׁהַס"א אֵינָהּ עוֹמֶדֶת בְּכֹחַ כָּל הָאוֹרוֹת שֶׁבָּאִים כְּנֶגְדָּהּ לְגָרֵשׁ אוֹתָהּ – הֲרֵי הֵם מְחָרְפִים וּמְגַדְּפִים אוֹתָם כָּעִנְיָן שֶׁנֶאֱמַר "עַד מָתַי אֱלֹהִים יְחָרֵף צָר יְנָאֵץ אוֹיֵב שִׁמְךָ לָנֶצַח", שֶׁס"מ הָרָשָׁע שׂוֹחֵק וּמַלְעִיג עַל אוֹרוֹת הַקְּדֻשָּׁה וְתִקּוּנֶיהָ וְאֵינוֹ מִתְיָרֵא מֵהֶם שֶׁהֲרֵי הוּא מַקְבִּיל קִטְרוּג לְעֻמָּתָם, אֲבָל הַיִּחוּד שֶׁלְּךָ מֵבִיא אוֹרוֹת גְּדוֹלִים בְּדֶרֶךְ נִסְתָּר שֶׁהוּא אֵינוֹ יָכוֹל לְהַרְגִּישׁ בָּהֶם וְיוֹצְאִים פִּתְאֹום, דִּכְתִיב "וַיּוֹרֵם אֱלֹהִים חֵץ פִּתְאֹום הָיוּ מַכּוֹתָם", מִיָּד הוּא נִשְׁבָּר לִפְנֵיהֶם וְאֵינוֹ יָכוֹל לַעֲמֹד. וְכֵן נֶאֱמַר "וּפִתְאֹום יָבוֹא אֶל הֵיכָלוֹ הָאָדוֹן אֲשֶׁר אַתֶּם מְבַקְּשִׁים". וּלְפִיכָךְ בַּהֶסְתֵּר שֶׁלְּךָ זֶהוּ כֹּחַ הַתְּשׁוּעָה שֶׁל יִשְׂרָאֵל, אָכֵן אַתָּה אֵל מִסְתַּתֵּר אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מוֹשִׁיעַ, וּבְשָׁעָה שֶׁתַּסְתִּיר פָּנֶיךָ בְּסוֹף כָּל הַגָּלוּת וְעֵת צָרָה הִיא לְיַעֲקֹב, כִּי אָז הוּא שֶׁתָּבוֹא פִּתְאֹום עַל ס"מ הָרָשָׁע וְתִשְׁבֹּר אוֹתוֹ, "וְעֵת צָרָה הִיא לְיַעֲקֹב וּמִמֶנָּה יִוָּשֵׁעַ" וַדַּאי. לְךָ מְקַוִּים יִשְׂרָאֵל בְּכָל הֶסְתֵּר פָּנִים שֶׁלְּךָ שֶׁלֹּא יִהְיֶה הַהֶסְתֵּר אֶלָּא לְהָבִיא לָהֶם יְשׁוּעָה. וְאַתָּה אֵל מֶלֶךְ נֶאֱמָן, כָּל מַעֲשֶׂיךָ אֱמֶת שֶׁאֵין לָהֶם שִׁנּוּי, וְזֶה מַה שֶּׁנָּתַתָּ לְבִטָּחוֹן לְיַעֲקֹב לְפִי שֶׁעָתִיד לַעֲמֹד בְּעֵת צָרָה שֶׁיֵּדַע שֶׁהֶסְתֵּר פָּנִים לֹא יִהְיֶה אֶלָּא לְהוֹשִׁיעוֹ, "תִּתֵּן אֱמֶת לְיַעֲקֹב" וַדַּאי. הֲרֵי לָאֱמֶת הַזֶּה יִשְׂרָאֵל מְקַוִּים לְפָנֶיךָ שֶׁתְּגַלֶּה לָהֶם יְשׁוּעָה בַּאֲמִתַּת יִחוּדְךָ, יְהוָֹה אַל תְּאַחַר. לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהוָֹה.